Автор Тема: Новият Convoy C8 с диод XPL-HI - неразличим от "марковите" фенери  (Прочетена 2192 пъти)

Boakal

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 108
    • Профил
Новият Convoy C8 вече е наличен в магазина на Саймън:
https://ru.aliexpress.com/store/product/Clear-Convoy-C8-with-XPL-HI-LED-copper-DTP-board-and-ar-coated-inside-new-firmware/330416_32732511943.html

Линк към представянето му в BLF форума:
http://budgetlightforum.com/node/49180
Цената с само с 3$ по-висока.

НОВОВЪВЕДЕНИЯ

Следните неща вече са стандратни:
 - антирефлексно стъкло;
 - диод XPL-HI с избор на цветовата температура;
 - медна подложка под диода;

Драйвера е с изцяло подменен софтуер който включва:
 - 12 избираеми режима;
 - режими с и без лунна светлина;
 - режими с и без мигащи режими (SOS, велосипеден режим, проверка на батерията);
 - режими стартиращи от висок към нисък и обратно;
 - режим памет може да се включва и изключва;
 - два режима с намалена до 50% мощност за по-малки топлини загуби ( при 50% от мощността фенера може да работи неограничено време);

Една от най-големите промени е:
 - 4 кратното увеличение на честотата на използваната широчинно импулсна модулация (ШИМ, PWM) в сравнение със стария модел. По този начин примигванията стават абсолютно незабележими за човешкото око.
Това гордо нарежда фенера до неговите далеч по-скъпи "маркови" братя. След тази промяна старите модели на Convoy работещи с една 18650 вече изглеждат морално остарели.

Разпределение на режимите:
1. 0.1%, 1%, 10%, 35%, 100%, strobe, biking, battery-check (default)
2. 0.1%, 1%, 10%, 35%, 100%
3. 100%, 35%, 10%, 1%, 0.1%
Първите три са за обща употреба.
4. 1%, 20%, 100%, strobe, biking, battery-check, SOS
5. 1%, 20%, 100%
6. 100%, 20%, 1%
За тези които предпочитат само 3 режими.
7. 0.1%, 1%, 10%, 50%, strobe, biking, battery-check, SOS
8. 0.1%, 1%, 10%, 50%
9. 50%, 10%, 1%, 0.1%
Това са режимите с наполовина мощност. Удвоява автономията, елиминира загряването като същевременно не намалва силата на светене прекалено. Подходящи режими ако давате фенера на някой който не е в час с работата на фенера. Важно е да се уточни че Convoy C8 няма таймер за намаляване силата на светене при 100% режим. Ако бъде оставен включен в това положение при прясно заредена батерия е напълно възможно да изгори диода. Това е причината да бъдат създадени тези режими.
10. 1%, 10%, 35%, 100%
В случай че не искате режим "луна". Специално за осветяване на далечни обекти (thrower)';
11. 100%, 20%, strobe
Режима е направен по заявка на полицай и контрол на трафика;
12. 100% only
За хора искащи само един режим.

Подредба на режимите и нашето възприятие:
За пример взимаме 1000 лумена които при нашия фенер дават примерно 50 000 кандела.
Как изглеждат нещата:
0.1% мощност: 1 lm, лъч 14 m, яркост 10/100
1% мощност: 10 lm, лъч 45 m, яркост 21/100
10% мощност: 100 lm, лъч141 m, яркост 46/100
35% мощност: 350 lm, лъч 264 m, яркост 70/100
100% мощност: 1000 lm, лъч 447 m, яркост 100/100
За нашето око 35% от мощността изглежда като 70% от яркостта, като дължината на лъча е 59% от максимума.
Така направени режимите изглеждат смислени.










Boakal

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 108
    • Профил
В процес на изработка е дистанционен спусък за монатж на оръжие.
Специално за ловците.
За крепеж може да се ползва това:

OLIGHT WM10

Boakal

  • Full Member
  • ***
  • Публикации: 108
    • Профил
Сравнение между
1.Klarus XT11GT с диод XHP35 HI, 2000 лумена, 400 метра лъч, 35 мм глава;
 и
2.Convoy C8 диод XPL HI V2-1A, усилен драйвер 7135*10 3.6A, около 1200 лумена и 350 метра лъч, 45 мм глава;
Convoy C8 е с малко по-голям рефлектор и с физически по-малък диод. Дали това има значение?
Разстоянието до целта е 50 метра.
Линк:
http://budgetlightforum.com/node/51244


Klarus XT11GT XHP35 HI D4


Convoy C8 XPL HI V2-1A 7135*10 3.6A


Новият далекобоен диод XHP35 HI два повече лумени от своя предшественик XPL HI, но без голям рефлектор ползата е малка.